Hodnocení obchodu
MK
Michaela Kořínková
Ano spokojenost. V baličku sice byli dvě sklenice poškozené, ale další den přišel nový balíček a vše v pořádku. Oceňuji rychlost reklamace a dodání. Doporučuji a příště objednám znovu. Udělala jsem rodině radost. :-)
MT
Milan Trinkbauer
JM
Jakub Mourek
Mám s Lovellou jen ty nejlepší zkušenosti.super obchod a rychle dodání.posledni objednávka jiný motiv skleničky,ihned odeslaly správnou a chybnou jsem si mohl nechat.za mě super
JW
Jana Wendlerová
EŠ
Eva Šťastná
LČ
Lukáš Čermák
MŠ
Miloslava Šimůnková
KB
Květa Bezručová
rychlé dodání a super obchod :-)
SJ
Sandra Jakubowska
IA
Iveta Altmanová
KK
Karolina Kešnerová
Rychlé dodání a s výrobkem jsem spokojená.
LE
Lenka Egererová
Rychlé vyřízení objednávky
BO
Barbora Oborná
DH
Dana Holá
KK
Kateřina Klimánková
Ráda bych opravila svou negativní recenzi z 28.12.
Děkuji obchodu lovella za napravení situace ihned po novém roce.
Skleničku jsem poslala bezplatně zpět přes Zásilkovnu a den před jsem obdržela svou správnou objednávku.
Do budoucna jen doporučuji vyvěsit na web, že se chystáte mít přes svátky dovolenou a veškeré reklamace či objednávky budete řešit a od nějakého data...🙏
A omlouvám se panu Tauberovi: Vaši zprávu jsem si přečetla bohužel až teď..když jsem šla psát smířlivější recenzi..mrzí mě to..mohla jsem Vám skleničku poslat dříve.
Doufám, že i Vám v pořádku nakonec objednávka došla.
Přeji vše dobré!
Kateřina K.
LT
Lukáš Tauber
Dobrý den. Paní Klimánková, mám Vaše hrníčky a Vy moji skleničku :D. Zkuste se mi, prosím, ozvat na email Luke.Tauber@gmail.com. Lovella mi taky neodpobídá na email a s jejich eshopem jsem rozhodně skončil. Jako bonus jsem připlatil za expres odeslání a stejně jako Vy, jsem na chybnou objednávku reagoval už před svátky- bez efektu. S pozdravem, L. Tauber.
KK
Kateřina Klimánková
Bohužel zatím vůbec! Objednala jsem pár dní před Vánoci, a místo dvou párových hrníčků došla jedna růžová sklenička. Napsala jsem email s žádostí o nápravu, pravda 22.12. večer, což byl pátek, takže je jasné, že sobota a neděle asi neřešili reklamace ani objednávky, každopádně já jsem očekávala dnes v normální pracovní den jakoukoliv reakci na můj e-mail, ale bohužel žádná nepřišla. Snažila jsem se teď dovolat, ale bezúspěšně, telefon hlásí, že je uživatel mimo signál. Pokud nejsou mezi svátky na příjmu, stačilo dát na web oznámení. Doufám, že nejpozději po novém roce dojde k nápravě, jinak se podle toho zařídím.
KK
Kateřina Klimánková
Vůbec! Dostala jsem úplně jiné zboží a obchod vůbec nekomunikuje.
KB
Katarína Bátky
P
Patricie
Byla jsem velmi spokojená. ☺️ Vše bylo krásně zabaleno, aby se zboží nepoškodilo. ☺️ Objednala jsem 14.12. a zboží jsem měla 20.12. Což je pěkné takhle na Vánoce.